31/10/11

Membaca Sifat Wanita Dari Bibir


23.02 |


  • * Bibir segar dan kemerahan
    Wanita yang mempunyai bibir segar dan kemerah-merahan alami mengartikan dia memiliki tubuh badan sehat, sekaligus pandai menjaga kesehatan diri. Mereka dianggap ceria, mudah berteman kerana mereka mampu menyesuaikan diri dan ramah dalam pergaulan. Mereka juga mampu memberi Kebahagiaan kepada pasangannya. Mereka suka disayangi dan menginginkan kasih sayang sepenuhnya.
  • Bibir yang biru (pucat)
    Terserah bagaimana bentuk bibir wanita ini, cahayanya kelihatan kebiruan. Biasanya wanita ini tidak begitu bisa diberi kepercayaan. Kata-katanya tidak bisa dipercaya malah selalu bersifat ingkar dan acuh terhadap tanggungjawab. Cerewet dan suka menimbulkan perselisihan dengan pasangannya. Jika anda ingin menjadi kekasihnya, anda hendaklah seorang yang mampu mengatasinya atau mengawal wanita ini.
  • Bibir yang tipis
    Wanita yang satu ini pada umumnya cerewet dan banyak bicara. Mereka suka melakukan sesuatu dengan caranya sendiri tanpa mempedulikan apa kata orang lain. Wanita ini pandai merayu dan pandai berpura-pura dalam memainkan peranan demi kepentingannya. Wanita ini juga mempunyai nafsu yang cukup besar dan memerlukan belaian yang penuh kehangatan dari pasangannya. Wanita ini bersikap optimis dalam menjalani kehidupannya.
  • Bibir yang mungil
    Wanita ini secara umumnya mempunyai gaya dan pesona yang mendebarkan lelaki. Selalu mempamerkan gaya kekanak-kanakkan alias manja. Suka didampingi dan dibelai oleh pasangan. Wanita ini juga suka bergantung kepada orang lain, tidak mempunyai pendirian yang mantap lantaran selalu bersikap ragu-ragu dengan apa yang mereka lakukan. Mereka mampu menjadi ibu yang baik serta istri yang bertanggungjawab. sayangnya tipe ini terkadang suka merungut/ngambek jika tidak mendapat apa yang dia inginkan.
  • Bibir yang tebal
    Wanita ini dikatakan mempunyai nafsu yang kuat. Suka akan kemesraan dan kehangatan. Dia juga bersikap agak bebas juga terbuka apalagi jika dikaitkan dengan persoalan cinta mahupun seks. Mampu memberi keceriaan dan kesenangan kepada pasangannya, namun bisa juga menimbulkan suasana yang sebaliknya karena sikapnya yang suka mencemooh dan mepermalukan seseorang. Wanita ini tidak suka sikap berpura-pura. Dia mampu menjaga rahsia dengan baik. Bagaimanapun jika dia mula membenci seseorang, kata-kata yang dikeluarkan mampu menyinggung perasaan. Begitu mementingkan kecantikan hingga betah berlama-lama di depan cermin, dan uang dihabiskan untuk tujuan kecantikan (boros).
  • Bibir sentiasa terbuka
    Mempunyai keinginan yang tinggi dari segi kehidupan dan seks. Dalam soal kerja atau tanggungjawab, mereka cukup disiplin dan mampu mencapai prestasi yang membanggakan. Banyak wanita jenis ini memperoleh kedudukan yang baik dalam kerjaya kerana mampu bersikap profesional dalam setiap bidang yang diceburinya. Optimis.
    Dia juga mudah jatuh cinta dan berusaha keras untuk memiliki atau mendapatkan hati pria yang dicintainya. Tidak segan atau malu untuk meminta apa yang dia inginkan dalam berhubungan. Wanita ini juga pandai merangsang pasangan dengan gaya yang hebat dan erotik. Pandai memanfaatkan keistimewaan diri.


0 komentar: